Saturday, 26 December 2015

Villa na Istrii

5 gwiazdkowa nowoczesna villa usytuawana tylko kilka krokow od morza,  otoczona dobrze zachowanymi starozytnymi murami. SPA, basen,  sauna 4 sypialnie,  otwarty plan salonu i calosc na 443m2 to tylko poczatek wymarzonych wakacji.

Zdjecia via Dogma Real Estate
Ceny i informacije dostepne na Dogma Real Estate






Friday, 25 December 2015

Betonowe zielone ogrody

brzmi niemozliwe?  A jednak jest mozliwe i w dodatku swietnie wyglada,  jesli ktos lubi ten styl.  Rewelacja na miejskie male ogrodki ale tez pomysl na rodzinna przestrzen dookola domu. Fajne wyjscie dla ludzi ktorzy nie wiedza za duzo o uprawie roslin a lubia zielen.








Thursday, 24 December 2015

Monday, 14 December 2015

Moje ulubione najlepsze wnetrzem. Kocham

I tak oto dziele sie z wami najlepszym wnetrzem. 
To miejsce ma w sobie jakas magie.
Uwielbiam.
Podloga
Swiatlo
Plakaty
Jednym slowem Rewelacyjna








Thursday, 10 December 2015

Pod wrazeniem

Wczoraj bylismy u znajomego w nieplanowanych odwiedzinach.
Choc faceta znam z opowiesci, to bardziej znajomy meza niz moj, to spodziewalam sie czego innego. A tu taka niespodzianka.
Wow 
Super 
Z wyczuciem 
Ze smakiem 
Z klasa 
Tak jakos najbardziej podobala mi sie lazienka (zeby bylo jasne,  podobalo mi sie wszystko)  duze kawalki surowo ciosanego debu, do tego biala, ale nie do konca uzywalka,  wc, itd,  ogromne szklane drzwi do kabiny,  czarne prostokatne kafle i tyle.
Niby nic,  a jednak wrazenie jest. 
Dlatego nizej o laznienkach :)









Tuesday, 8 December 2015

Monday, 7 December 2015

By the pool

Marzy mu sie basen. Wielki,  ogromny, a dookola zielone rosliny o wielkich lisciach  i mnostwo poduszek.....
Taki maly raj,  o tak jak na zdjeciach ponizej.














Mo┼że mnie troszke ponioslo,  niektore zdjecia sa hmmmm nie domowe a bardziej hotelowo - kompleksowe.  Ale co tam,  nikt nie zabroni marzyc,  prawda?
A kto wie co bedzie.