Thursday, 30 April 2015

Moje ulubione na poczatek maja

Tak na dobry poczatek nowego miesiaca.
Jedne z moich ulubionych a faworytem jest zdjecie numer 1







Wednesday, 29 April 2015

Eleganckie

Ponizej zestaw wnetrz bardzo ladnych, bardzo eleganckich i dla mnie bardzo nie w moim stylu. Choc sa przepiekne to ja potrzebuje jakiegos takiego uczucia swobody i luzu. Tu namioast wszystko jest tak idealne, tak czyste tak ulozone do linijki co sprawia ze na moge tylko patrzec ale nie budza we mnie mysli - o tak chce miec w domu.
Moze dla rodzic z doroslymi dziecmi albo bez dzieci albo z dziecmi ktore juz nie mieszkaja z rodzicami....sama nie wiem. Ja lubie jak jest gdzies troche tego artystycznego nieladu. On mi pomaga sie odnalezc w takim domu. Wiem ze moge wejsc w butach a przy tych wnetrzach zdejmowalabym je juz przed drzwiami wejsciowymi z obawy ze zabrudze.

 Christina Hamoui






Male Elementy Dekoracyjne

Dzis o malych dekoracjach. Wystarczy lampa , ksiazki o roznych np kontrastowych okladkach, jakas wygrzebana figurka z pudelka od babci, czasem wielka sprezyna....pomyslow mnostwo. Klucz tkwi w niezawaleniu np komody ktora dekorujemy. Bo co za duzo to niezdrowo. Mozna chyba to odniesc do wszystkiego nie tylko jedzenia.
Wystarczy sie rozejrzec dookola siebie i kazdy z nas napewno znajdzie cos niepowtarzalnego co sprawi ze jego pokoj bedzie inny niez wszystkie.












Ja uwielbiam swieczniki, najlepiej wielkie, stare takie prawie hmmmm jakby to opisac koscielne chyba bedzie dobrym slowem. Lubie szklane wazy, rowniez im wieksze tym lepsze, szkoda , ze miejsca nie mam wystarczajaco zeby ustawic wszystko co mi sie podoba, a jeszcze teraz przy malym to juz raczej bardziej chowam niz ustawiam. Ale to minie i moje dekoracje znowu wejda na salony.

www.casa-atelier.com
www.desiretoinspire.net
www.designaddicts.com.au

Monday, 27 April 2015

Eleganckie biura domowe

Dla niektorych z nas biuro domowe sluzy jedynie do uzywania komputera i do hobby, dla drugich z kolei to czesc domu wyznaczona na spotkania z klientami. Wiec te biznesowe domowe biura musza czesto nas reprezentowac dosc dobrze. Nie ma mowy o zawalonym biurku i o obrazkach przyczepionych do sciany na gumki albo pinezki.
Eleganckie, przestrzenne zazwyczaj ciemne. Kilka zdjec z przykladami.





Saturday, 25 April 2015

Najlepsze lazienki

Kafle zaczynaja odpadac hahahahahaha wiec czas naprawde zacisnac kolo przykladowych lazienek. Ze zdjec ponizej, z kazdego dokladnie cos mi sie podoba i mysle , ze jakby to wszystko zlozyc w calosc powstalaby naprawde niezla lazienka. Nie lubie miec poustawianych rzeczy na poleczkach w lazience. Tylko gromadzi kurz. Wszystko jest pozamykane - proszki, perfumy, reczniki czy kosmetyki. Najepszy sposob na czysta lazienke w kilka minut. Kazdy z nas przeciez otrzymal telefon typu - bede za 5 minut.

 Tu jest dokladnie moj uklad. Jedyne co bym zmienila to moze szafke pod umywalka, ta mi jakos nie lezy i zastapila ja np o taka jak na zdjeciu ponizej.


 Tutaj jest dylemat, bo nie wiem na co sie zdecydowac. Drewno czy kamien. Kamien jest tu u nas stosunkowo tani, ale drewno ma w sobie troche wiecej ciepelka.
I tak jak na zdjeciu ponizej podobaja mi sie te polki po boku. Chyba bardziej na jakas dekoracje szybka w ocieraniu kurzu.

 East Malvern Residence by LSA Architects


Lubie szarosci i czernie ale nie do konca jestesm przekonana czy w lazience bez okna to dobre rozwiazanie. Tutaj strasznie mi sie podoba caly uklad i tekstura sciany. Naprawde super.


:x

Sobotnie popoĊ‚udnie w takim miejscu??



 

Friday, 24 April 2015

A co z duzymi obrazami

No wlasnie, nie przeraza was czasem wielki obraz. Fajnie jest na cos takiego popatrzec np w galerii ale co jak przeniesiecie go do domu???
Nagle znika wam pol sciany jesli w domu nie ma gigantycznej przestrzeni. Ale za to jaki efekt jest jesli mamy te dwa elementy... WOW


 Albans Residence StudioMET architects


 domainehome



 Paul Davies dining


www.home-designing.com
www.domainhome.com
www.freshome.com

zdjecia i obrazy

Macie manie zdjec i obrazow?
Ja tak. Wieszam wszystko co ladne i gdzie tylko mozna. Zdjecia na scianach zawsze dobrze mi sie kojarza. Kojarza mi sie z ludzmi, ktorzy chetnie dziela sie wspomnieniami, sa szczesliwi, bo kto wiesza smutne zdjecia? A moze to wszystko z powodu szkoly ktorej sciany zawsze zawieszone byly naszymi pracami.... kto to teraz wie






www.ohjoy.comwww.domainehome.com

others

Thursday, 23 April 2015

Domowa ksiegarnia

Z powodu wczorajszej nocy ksiazki dzis dla wielbicieli papierowych stron kilka domowych ksiegarni. Zacisznega kacika gdzie mozna sie zaszyc i poczytac a takze kilka dumnych kolekcji kolo ktorych nie mozna przejsc obojetnie.