Thursday 19 March 2015

Bialo

Bialy to podstawowy kolor w skandynawskich wnetrzach. Ladnie, czysto, schludnie, swiezo. Ja juz sama nie wiem, raz go kocham, raz brakuje mi koloru. Wiem, ze jest szal na skandynawskie wnetrza, a ja nie do konca jestem do nich przekonana. Tak podobaja mi sie ale czasami sa dla mnie za chlodne. Nie wiem co to powoduje... nazwa Skandynawia, czy moze ta snieznobiala biel wszedzie. Papierowe torby itd...wszystko niby fajnie, super wyglada na zdjeciach lecz wciaz taka studencka atmosfera powstaje dla mnie. Ladna, schludna ale bardzo low cost.



 Tu dla przykladu mi sie podoba, jest kolorowy obraz na scianie, kolorowe poduszki, cos innego, cos kolorowego, cos domowego, gdzie na zdjeciu ponizej, jest, jakby to powiedziec.... zimno od podlogi az po sciany. Nawet futerku na foteliku nie pomaga mi sie oprzec od wrazenia chlodu. Nie mozna nic ujac oczywiscie, jest ladnie.




http://decor8blog.com/
www.desiretoinspire.net
www.home-designing.com

No comments:

Post a Comment