Wednesday 4 March 2015

Kolor we wnetrzu

Kolor ... na jaki sie zdecydowac, czy pomalowac cala sciane, czy moze 2, 3 a moze isc na calosc i pomalowac 4. Moze tylko sufit, albo namalowac cos na scianie, moze zawiesic duzy obraz albo zakryc sciane obrazkami. Chyba wiele z Nas ma ten problem. Choc w moim domu wszystkie sciany sa biale, no moze z wyjatkiem pokoju dziecka, tam zdecydowalam sie na mocno zielony, to przegladajac internet kusi mnie zeby cos zmienic. Ale jakos inaczej..... nie ze jedna sciana teraz bedzie rozowa, aczkolwiek bedziecie widziec jeden przyklad z rozem, ktory musze przyznac kusi mnie, a nie jestem fanem tego koloru ten odcien jednak jakos do mnie przemawia.
Wiec jak dodac ten kolor do wnetrza....
Sciany sa dosc oczywiste, moze mebel w jakims szalonym kolorze, co powiecie na podloge, lub schody, zwlaszcza w starych domach wyglada to super. Podsunelam pomysl mojej ciotce, ktora w Polsce ma stary dworek, zeby pomalowala swoj parkiet na czarno bialo , kazda deseczka na przemian, wyszlo rewelacyjnie, choc wystraszylam sie gdy powiedziala ze nie wie jaki bedzie efekt, jak nie bedzie sie jej podobalo ja na kolanach bede scierac farbe a powierzchni to tam jest. Ale udalo sie, wszystkim sie podoba i jest "inaczej".
Mozna tez ustawic, ja to nazywam "gablotko-komode" , jesli mamy wystarczajaco miejsca, z akcentem na jakis kolor.
Pomyslow jest naprawde duzo co z reszta widac na zdjeciach.































Jak widac czasem nie trzeba wiele, jeden element, maly akcent moze zmienic wszystko.
Osobiscie sciana z klockow LEGO jest dla mnie najjjjj, jesli oczywiscie ktos ma przestrzen. Gdziec w internecie byl nawet filmik  jak "stawiali ta sciane", super pomysl, gratulacje.
Drugie w kolejce jest wlasnie zdjecie z rozowym sufitem, zyrandolem i podloga...byloby idealnie na wejscie. Reszte zostawiam Wam do wyboru i na koniec tylko moge napisac idzie wiosna, lato, poszukajmy kolorow!

@

No comments:

Post a Comment