Wednesday 18 March 2015

Dzieci i pomysly co dla nich zrobic

Wiadomo ze dzieci to i zabawki. Gdzie je wszystkie trzymac. Zabawki mam na mysli. Producenci ulatwiaja nam zycie jak moga, kartonowe kolorowe pudelka, plastikowe pudelka na kolkach ze wzorkami, wiszace kosze itd itd a wciaz nam nie wystarcza miejsca. Ciagle gdzies cos lezy pod nogami. Najbardziej lubie male klocki Lego na ktorych zdarza mi sie postawic stope a to boli strasznie i od razu moje cisnienie skacze o 200. Pomijajac te wszystkie minusy zabawek wiele rzeczy ulatwiajacych nam trzymanie porzadku w pokoju dziecka, mozemy zrobic sami. Wiadomo, wszystko zalezy od wieku, ja poki co mam ta najmlodsza grupe. Nie bedzie jednak tylko o zabawkach. Dzieci lubia przedmioty codziennego uzytku. Pamietam z dziecinstwa, ze najwieksza frajda byly dwa krzesla i przerzucony przez nie koc, taki domowy namiot, w srodku milion poduszek i miekki koc. Najlepsza zabawa z dziecinstwa. Hamak pod jablonia w ogrodku dziadkow tez byl niczego sobie. Papierowe zabawy z dziadkiem, puszczanie papierowych golebi i samolotow wszystko to bylo takie super, niestety dzis zastepowane grami, filmami, jakimis chorymi wrecz zabawkami. Szkoda, wielka szkoda bo moje dziecinstwo bylo naprawde super.







No comments:

Post a Comment