Thursday 5 March 2015

Saota

Nie wiem jak to zrobili, ale wszystkie projekty firmy Saota sa rewelacyjne jak dla mnie.
Firma architektoniczna, z Cape Town prowadzona przez Stefan Antoni, Philip Olmesdahl, Greg Truen i Phillippe Fouche to chyba jedna z najlepszych na rynku. Wielokrotnie nagradzana zdobyla szacunek i uznanie na calym swiecie.
Dokladna hitoria, profil i kontakt znalezc mozna na ich oficjalnej stronie www.saota.com

I choc wszystkie ich projekty zarowno budynkow mieszkalnych jak i te publiczne mi sie podobaja to tutaj tylko kilka przykladow rezydencji takich....normalniejszych, w sensie rozmiarowo. Choc slowo rezydencja juz znaczy dla mnie cos wielkiego jednak patrzac na ich projekty, ktore badzmy szczerzy dla wiekszosci ludzi sa nieosiagalne, to te jakos jestem w stanie rozmiarowo sobie wyobrazic.

Zacznijmy od ZA Head 1843 w Cape Town



Wiem wiem, to jest ogromne, ale wierzcie mi widzialam wieksze z ich pracowni. Moglabym tu wrzucic wiecej zdjec ale lepiej zostawic miejsca na wlasny research zwlaszcza ze link do ich strony umieszczony jest powyzej. Wszytsko tu jest idealne... Kolory, uklad, wykonczenie, lokalizacja tez by mi chyba nie przeszkadzala hahaha. Na stronie firmy mozna wejsc troszke glebiej i zobaczyc pokoje, warto bardzo.Polecam

ES ROCA LLISA Ibiza





Takie naprawde europejskie im to wyszlo.Kamien , biel, szko. Nowoczesne zestawienie tak inne w swojej nowoczesnosci od np ich amerykanskich domow - rezydencji.
Widzicie tam siebie o poranku w japonkach i krotkich spodenkach idacych na plaze ...bo ja moge sobie to z latwoscia wyobrazic.


ZA NEITLETON 199 PENTAGON Cape Town






A to pozostawie bez komentarza bo wydaje mi sie zbedny.

Jedyne co mi pozostaje to grac w Lotto i marzyc, ze kiedys wygram i wykrece do nich numer tel z prosba o zaprojektowaniu mi domu.

Saota jestescie wielcy.
@

No comments:

Post a Comment