Monday 9 March 2015

Pokoj dziecka

Oczekiwanie na dziecko to czas dlugi, wyczerpujacy ale dzien rozwiazania jest fantastyczny.
Przygotowujac sie na przyjscie nowego czlonka rodziny kupujemy ubrania, zabawki dekorujemy pokoj. Tu u mnie bylo jasne jak chce i co chce a moze napewno wiedzialam czego nie chce.
Nie chce typowego pokoju dla dziecka, jesli wiecie o co mi chodzi. Szukajac inspiracji w internecie musze przyznac ze sie zawiodlam. Tyle roznych.....jak to napisac zeby nie urazic tu nikogo, pokoi bez pomyslu znalazlam, ze rece mi troszke opadly. Ja tez bylam dzieckiem w Polsce i nawet nie mialam na poczatek wlasnego pokoju wiec jakby skazana bylam na to co miala mama, ale dzis gdy jestem dorosla, chcialabym by moje dziecko mialo wlasna przestrzen w ktorej moze sie bawic spac i plakac hahahaha. Generalnie chodzi mi o to , ze nie jestem fanem pokoju dla dziecka calego rozowego dla dziewczynki i calego niebieskiego dla chlopca. Skad to sie w ogole wzielo, taki podzial kolorystyczny!! Dziala na mnie jak plachta na byka. I do tego te wszystkie malowane ksiezniczki, misie itd. Wiem, ze chodzi o stworzenie przyjaznej atmosfery, uzycie kolorow itd ale czy trzeba az tak...Na koncu mamy bardzo ladny tandetny efekt pokoju rodem z poczekalni u lekarza gdy mialam 5lat. Zaczelam googlowac w roznych jezykach i powoli zaczelo sie cos pojawiac. Cos z czego mozna bylo sobie wybrac. Ja zdecydowalam sie na zielone sciany w pokoju dziecka, czarno bialo tapete i malarstwo scienne na jednej scianie, bardzo graficzne aczkolwiek  100 procent "dzieciolubiace".
Dzieciaki, ktore przychodza sa zachwycone a ja nawet dostalam kilka propozycji udekorowania ich pokoi przez mamy. Zupelnie nie planowany wypelniacz czasu, ale co tam, dla dzieci chwile sie znajdzie.

Oto kilka przykladow ktore przyciagnely moje oko.













To tylko czesc z tego co znalazlam, pomyslalam , ze moze jeszcze wrocimy do tego tematu, ktory podziele nie tylko na wnetrza ale tez na pojedyncze pomysly typu co mozna zrobic by ulatwic naszym malym przygotowanie sie do tego swiata...czyli wiazanie sznurowek, but lewy, but prawy itd...
Duzo tez bedzie pomyslow na biurka dla juz troche starszych dzieci i organizacja , jakos tak sie dziwnie sklada, pokoi dla dzieci o mniejszej powierzchni.

www.home-designing.com
www.assimeugosto.com
www.decor8blog.com

No comments:

Post a Comment