Saturday 7 March 2015

Kuchnie



Kuchnia…mowi sie najwazniejsza czesc domu. Ognisko domowe. Tak bylo od zawsze.
Czesc w ktorej wszyscy sie spotykaja, spozywaja posilki, gdzie rano parzy sie kawa, dzieci jedza w zwolnionym tempie platki sniadaniowe a kot lasi sie do nogi od stolu. Najlepsze sa oczywiscie kuchnie duze, ze wzgledu organizacyjnych, wiem bo sama jestem posiadaczka niewielkiej kuchni, nie jest mala ale tez nie jest wielka , lecz po 2 latach uzytkowania widze ze brakuje mi przestrzeni.
Wiadomo, chcialabym miec ogromna kuchnie, kazda z nas by chyba chciala.
I najlepiej z wyspa na srodku i polaczona z salonem by nie tracic kontaktu
z goscmi.
Tak sobie marzac uzbieralam chyba milion inspiracji, gdzie gdybym z kazdego zdjecia wziela cos, powstalaby moja kuchnia marzen, ktora mam nadzieje juz wkrotce bede urzadzac.











 Wciaz nie jestem przekonana na jaki kolor bym sie zdecydowala.Bardzo podoba mi sie biala, zawsze mi sie podobala, i chyba zawsze bedzie, z doswiadczenia widze ze musi byc z blyszczacej plyty bo efekt jest duzo lepszy niz mat. No i jak sie posprzata to efekt jest fantastyczny.

Zrodla

No comments:

Post a Comment